Beste lezer,
Daar is ie dan, de laatste nieuwsbrief van het XLe bestuur der M.B.V. Mebiose. Vanavond, donderdag 11 juni zullen wij aftreden en het stokje doorgeven aan onze opvolgers van het XLIe kandidaatsbestuur.
Aan alles komt een eind, ook de leuke dingen. Sinds 12 juni 2025 hebben wij de leiding genomen over onze mooie vereniging. In deze tijd hebben wij ontzettend van elkaar, de leden en de vereniging genoten. Elke activiteit en vergadering was een leermoment en een kans tot reflectie en groei.
De manier waarop wij zowel individueel, als als groep, zijn gegroeid, is iets waar ik heel trots op ben. Het is ook allemaal best wat, elke dag op elkaars nek zitten. Het is absoluut niet voor iedereen weggelegd, maar met de juiste groep mensen is het het jaar van je leven en ik durf te zeggen dat wij wat dat betreft de jackpot hadden.
Na vandaag vertoeven wij de komende week in het zonnige Kroatië (alsof we elkaar nog niet genoeg hebben gezien dit jaar) en genieten we van een wel verdiende Mebiose-break.
Gedurende deze tijd zal aankomend bestuur de touwtjes in handen moeten nemen en zichzelf wegwijs proberen te maken in het besturen. Het is een flinke transitie van student naar bestuur, dus wees vooral niet te streng voor ze :)
We hebben alle vertrouwen in onze opvolgers en denken dat zij het heel goed gaan doen, maar misschien nog wel belangrijker, heel veel plezier zullen hebben. Ik heb het afgelopen jaar intens genoten van mijn bestuursgenootjes en onze band, dus als het hier ook maar enigszins in de buurt komt, lijkt me dat al iets heel moois.
Voor de laatste keer, teken ik,
Met vriendelijke paarse groet, Kevin Verhoef h.t. ab Actis
|